loading...
آی خبر
reza بازدید : 113 دوشنبه 24 آبان 1395 نظرات (0)

صدف طاهریان: اشتباه کردم به ترکیه آمدم

صدف طاهریان بازیگر سینما و تلویزیون یکی از کسانی بود که با رویای بازیگری در ترکیه و معروف شدن و وعده های وسوسه انگیز برای بازی در سریال های ماهواره ای به ترکیه مهاجرت کرد. اما با گذشت یک سال می گوید که همه خیالاتش در مورد زندگی در خارج از ایران اشتباه بوده و از این تصمیم پشیمان است.
reza بازدید : 100 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)

ستاره هایی که هوادارانشان را تحویل نمی گیرند!

آدم های مشهور، هواداران زیادی هم دارند. در واقع اگر هوادارانشان نبودند، آنها نیز چنین شهرت و محبوبیتی به دست نمی آوردند. اما برخی از ستاره هستند که این حقیقت را فراموش می کنند و نسبت به افرادی که به آنها علاقه نشان می دهند، بی احترامی می کنند.
reza بازدید : 595 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)

کمال سونال، مرد خندان سینمای ترکیه

کمال سونال یکی از کمدین های معروف سینمای ترکیه در ۱۱ام نوامبر سال ۱۹۴۴ در استانبول چشم به جهان گشود. پدرش مصطفی سونال یک کارگر ساده، مادرش سعیمه خانم نیز خاندار بود.
reza بازدید : 68 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)

شکست عشقی های هالیوودی در سال 2016

یکی از مهم ترین جنبه های دنیای سوپراستارها که مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد، زندگی خصوصی و شخصی آنهاست. سال 2016 تنها سال عشق و ازدواج های ماندگار میان ستارگان هالیوود نیست بلکه زوج های زیادی عشق شان به پایان رسید و از هم جدا شدند. در اینجا برخی از شکست عشقی های ستاره های هالیوود را در سال 2016 برایتان آورده ایم.
reza بازدید : 86 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)

دکوراسیون منزل افراد مشهور: جنیفر لارنس

Jennifer Shrader Lawrence، زاده ی ۱۵ آگوست ۱۹۹۰، بازیگر معروف آمریکایی است که در سن ۱۴ سالگی در یک مرکز استعداد یابی واقع در نیویورک مورد توجه قرار گرفت. در این قسمت می خواهیم به بررسی دکوراسیون داخلی خانه ی ۸ میلیون دلاری او که در بِورلی هیلز قرار دارد بپردازیم.
reza بازدید : 59 پنجشنبه 18 شهریور 1395 نظرات (0)
این روزها همه خود را بیمه می کنند؛ شما چطور؟

دست و پاهای میلیون دلاری

لابد شما هم فیلم های هالیوودی بسیاری دیده اید که در آنها یک مامور بیمه مدام دنبال تبلیغ «بیمه عمر» است و همه از او فرار می کنند. ماموران اداره بیمه، افراد محبوبی نیستند.
reza بازدید : 60 پنجشنبه 18 شهریور 1395 نظرات (0)

لئوناردو دی کاپریو و نامزدهایش

اوایل دهه 90 میلادی، پوستر دی کاپریوی نوجوان بخش ثابت دیوار اتاق همه دخترهای نوجوان بود. لئوناردو با چهره شیرین و موهای لخت، به عنوان بازیگر سریال های تلویزیونی به شهرت رسید و مدتی بعد استعدادش را در پروژه های بزرگ سینمایی به نمایش گذاشت تا امروز یکی از محبوب ترین بازیگران دنیا باشد.
reza بازدید : 66 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)

جهانگیر کوثری: مرا از تلویزیون اخراج کرده اند، «باران» و «رخشان» را هم ممنوع‌ التصویر!

جهانگیر کوثری که پیش از این سال‌ها اجرای برنامه «ورزش از نگاه دو» را بر عهده داشت، در مورد غیبت خودش در تلویزیون تصریح کرد: «من سال‌ها در تلویزیون فعالیت کردم و مجری برنامه «ورزش از نگاه دو» بودم، در سال 90 از تلویزیون بیرون آمدم اما واقعیت این است که مرا از تلویزیون اخراج کردند. همان‌طور که باران و خانم بنی‌اعتماد را هم ممنوع‌التصویر کرده‌اند.»
reza بازدید : 34 دوشنبه 15 شهریور 1395 نظرات (0)

گلایه تند خواهر الهام چرخنده از هنرمندان

خواهر الهام چرخنده گفت: متاسفم که این را بگویم اما تا این لحظه هیچ هنرمندی حتی یک تماس با خواهرم نگرفته است چه برسد که به ملاقاتش بیاید.
reza بازدید : 75 شنبه 06 شهریور 1395 نظرات (0)

سنگ قبر داود رشیدی: آمدم، دیدم و رفتم!

داوود رشیدی سال‌ها قبل در کتاب «سنگ قبر هنرمندان» نوشته بود: اولا من که روی سنگ قبرم را نمی‌نویسم، ولی اگر قرار باشد خودم نوشته‌اش را انتخاب کنم، شبیه به جمله سزار خواهد بود.
reza بازدید : 46 پنجشنبه 04 شهریور 1395 نظرات (0)

فریدریش نیچه؛ شیدایی در جستجوی «ابر مرد»

فریدریش ویلهلم نیچه (به آلمانی: Friedrich Wilhelm Nietzsche)‏ (۱۵ اکتبر ۱۸۴۴ - ۲۵ اوت ۱۹۰۰) فیلسوف، شاعر، آهنگساز و فیلولوژیست کلاسیک بزرگ آلمانی بود.
reza بازدید : 29 پنجشنبه 04 شهریور 1395 نظرات (0)

تیم برتون 58 ساله شد

تیم برتون در بربنک، کالیفرنیا زاده شد. او در کودکی به دیدن فیلم‌های ترسناک و علمی–تخیلی علاقه داشت و از نوجوانی شروع به ساخت پویانمایی‌هایی به روش استاپ موشن و فیلم‌های ۸ میلیمتری سیاه و سفید کرد.
 
reza بازدید : 45 پنجشنبه 04 شهریور 1395 نظرات (0)

تتلو در دادگاه: هوادار دارم، نمی‌توانید کاری کنید!

امیر تتلو در حالی در راهروهای دادسرا دیده شد که لباس زرد زندان بر تن داشت و به علاوه با دستبند و پابند تردد می‌کرد. نکته عجیب به فریادهای بلند او مربوط می‌شود.
reza بازدید : 26 پنجشنبه 04 شهریور 1395 نظرات (0)

بازداشت تعدادی از طرفداران امير تتلو

در پی دستگیری امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو خواننده رپ ایرانی عده ای از طرفداران وی طی فراخوانی، از طرفداران و دوستداران این خواننده زیر زمینی دعوت کردند تا در یک تجمع حمایتی از وی در عصر روز گذشته در خیابان 15 خرداد حضور یابند.
reza بازدید : 35 پنجشنبه 04 شهریور 1395 نظرات (0)

99 ضربه شلاق برای بازیگر معروف

بازیگر مشهور که با شکایت دختری جوان راهی دادگاه شده بود، هر چند از اتهام تجاوز به عنف تبرئه شد اما دادگاه اورا به‌خاطر ارتکاب عمل منافی عفت به تحمل شلاق و ممنوع‌الکاری محکوم کرد.
reza بازدید : 66 چهارشنبه 03 شهریور 1395 نظرات (0)

دستمزد 30 میلیون تومانی مهران مدیری برای هر شب اجرای «دورهمی»؟!

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون با صورت‌ حساب کلانی همراه شده و این بازیگر و کارگردان و مجری صرفاً برای اجرای هر قسمت از برنامه دورهمی دستمزدی 30 میلیون تومانی دریافت می‌کند که در نوع خود یک رکورد در طول تاریخ صداوسیما محسوب می‌شود.
reza بازدید : 46 سه شنبه 02 شهریور 1395 نظرات (0)

مهتاب کرامتی: تلویزیون «اعتیاد» را مخفی میکرد

بازیگر فیلم «عصر یخبندان» گفت: «این که مصرف کننده مواد مخدر دیگر نه یک مجرم که به عنوان یک بیمار در جامعه شناخته می شوند، گام مثبتی است. وقتی جامعه چنین برداشتی را بپذیرد، راحت تر می تواند به درمان فرد مبتلا کمک کند.»
reza بازدید : 29 سه شنبه 02 شهریور 1395 نظرات (0)

بهداد سلیمی از «ریو» به «خندوانه» رفت

بهداد سلیمی، وزنه بردار سنگین وزن ایران که به تازگی از المپیک ریو به کشور بازگشته است، امشب مهمان برنامه «خندوانه» می‌شود.
reza بازدید : 154 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

ستاره هایی که از مشروبات الکلی فراری اند!

زمانی که صحبت از سبک زندگی ستاره های هالیوود می شود، اکثر مردم فکر می کنند که تمام آنها افراد خوشگذرانی هستند که مدام در میهمانی ها حضور دارند و سرشان با نوشیدن مشروبات الکلی و مواد مخدر گرم است، اما واقعیت چیز دیگری است.
reza بازدید : 113 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

چهره هایی که «اِم‌اِس» را از پای درآوردند!

تشخیص بیماری ‌ام‌‌اس به معنای پایان زندگی موفق شما نیست، چرا که این روزها با درمان مناسب، راه‌های ساده‌تر و بهتری برای کنترل این بیماری وجود دارد اگرچه هنوز درمان قطعی آن وجود ندارد.
reza بازدید : 563 یکشنبه 31 مرداد 1395 نظرات (0)

زوج های فیل و فنجون هالیوودی!

برخی زوج های هالیوودی هستند که از نظر قد هیچ تفاهمی با یکدیگر ندارند اما آنجا که عشق حرف اول را می زند، هیچ چیز دیگری اهمیت نمی یابد. در اینجا زوج هایی که اختلاف قد زیادی با هم دارند را به شما معرفی می کنیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 754
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 12,081
  • بازدید کلی : 83,550