loading...
آی خبر
reza بازدید : 84 شنبه 21 اسفند 1395 نظرات (2)

طراحی بسیار زیبا و خلاقانه
جنس پلی کربنات شفاف و با کیفیت
ابعاد 15 × 15 سانتی متر
شستشوی بسیار آسان

گلدان آکواریوم

آکواریوم بسیار زیبا با محل قرار گیری گلدان
طراحی بسیار زیبا و خلاقانه
جنس پلی کربنات شفاف و با کیفیت
ابعاد 15 × 15 سانتی متر
شستشوی بسیار آسان






قیمت 30 هزار تومان

 

گلدان آکواریوم

قیمت : 30,000  تومان
خرید پستی
reza بازدید : 76 دوشنبه 27 دی 1395 نظرات (0)

طعنه جدید کی روش به برانکو و فدراسیون

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دقایقی پیش بیانیه جدیدی را روی صفحه فیسبوک خود قرار داد و طعنه های جدیدی را متوجه سرمربی پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران کرد.
reza بازدید : 101 سه شنبه 25 آبان 1395 نظرات (0)

10 راز آشپزی برای خوش طعم کردن غذا

برای همه ما پیش آمده که جایی یک غذایی خورده باشیم که تا سال ها طعم آن زیر دندان مان حس می شود. آشپزی خوب نیازمند ترفندهای خوب و کارآمد است. در این مطلب رازهایی که در آشپزی به دردتان می خورد را بیان کرده ایم.
reza بازدید : 99 دوشنبه 24 آبان 1395 نظرات (0)

اژه‌ای از پرونده های شهرداری تهران، نرگس محمدی و پزشک تبریزی گفت

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود با خبرنگاران درباره پرونده پزشک تبریزی، پرونده شهرداری تهران، موضوع حقوق‌های نجومی؛ حکم یک قاضی متخلف و... توضیحاتی ارائه کرد.
reza بازدید : 137 دوشنبه 24 آبان 1395 نظرات (0)

همه باورهای اشتباه درباره «پورنوگرافی»

امروزه صنعت پورنوگرافی یک صنعت چند میلیارد دلاری است که کارتل های تجاری بزرگ پشت آن قرار دارند. به کمک این صنعت آنها توانسته اند نورم های اجتماعی را درهم بریزند و هر جامعه ای برحسب شرایط، از کم تا زیاد تحت تاثیر آثار مخرب آن قرار گرفته اند.
reza بازدید : 113 دوشنبه 24 آبان 1395 نظرات (0)

صدف طاهریان: اشتباه کردم به ترکیه آمدم

صدف طاهریان بازیگر سینما و تلویزیون یکی از کسانی بود که با رویای بازیگری در ترکیه و معروف شدن و وعده های وسوسه انگیز برای بازی در سریال های ماهواره ای به ترکیه مهاجرت کرد. اما با گذشت یک سال می گوید که همه خیالاتش در مورد زندگی در خارج از ایران اشتباه بوده و از این تصمیم پشیمان است.
reza بازدید : 81 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)

30 نکته بهداشتی برای زائرین اربعین

زائرانی که قصد شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) در کربلای معلی را دارند برای حفظ سلامتی خود به رعایت مسائل بهداشتی توجه کنند تا در سلامت کامل به کشور بازگردند.
reza بازدید : 73 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)

واکنش جلیلی به شعار «ژوله و حیایی پنج میلیون رای، جلیلی 4 میلیون رای»

جلیلی در نشست دانشجویی 'انقلاب اول به نام خدا، انقلاب دوم علیه کدخدا' به سوالات دانشجویان پاسخ گفت و ابتدا سراغ چند دانشجوی منتقد رفت که برگه هایی را با این عنوان در دست داشتند: 'ژوله و حیایی پنج میلیون رای، جلیلی چهار میلیون رای'. او اظهار داشت که این حرکت 'جسارت به آقای روحانی است زیرا یعنی هر کسی طنز بیشتری بگوید رای بیشتری می آورد که این توهین به رای و منتخب مردم است.'
reza بازدید : 99 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)

ستاره هایی که هوادارانشان را تحویل نمی گیرند!

آدم های مشهور، هواداران زیادی هم دارند. در واقع اگر هوادارانشان نبودند، آنها نیز چنین شهرت و محبوبیتی به دست نمی آوردند. اما برخی از ستاره هستند که این حقیقت را فراموش می کنند و نسبت به افرادی که به آنها علاقه نشان می دهند، بی احترامی می کنند.
reza بازدید : 595 جمعه 21 آبان 1395 نظرات (0)

کمال سونال، مرد خندان سینمای ترکیه

کمال سونال یکی از کمدین های معروف سینمای ترکیه در ۱۱ام نوامبر سال ۱۹۴۴ در استانبول چشم به جهان گشود. پدرش مصطفی سونال یک کارگر ساده، مادرش سعیمه خانم نیز خاندار بود.
reza بازدید : 101 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

تصاویری از خوشحالی هواداران ترامپ

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا میان هیلاری کلینتون دموکرات و دونالد ترامپ جمهوری خواه برگزار شد. دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه با 254 رای الکترال از رقیب دموکرات خود با 209 رای جلوتر استخوشحالی هواداران ترامپ.
reza بازدید : 31 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

متن سخنان «ترامپ» پس از پیروزی

با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ و معاونش در گردهم‌آیی جمهوری‌خواهان در نیویورک حاضر شدند و اعلام پیروزی کردند.

امتیاز خبر: 92 از 100 تعداد رای دهندگان

reza بازدید : 35 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

اگر نفخ دارید این غذاها را بخورید

اگر وعده غذایی سنگین میل کنید، سریع غذا بخورید و یا غذایی سرشار از چربی بخورید دچار حالت پف کردگی یا پری می شوید که اصلا جالب نیست. بسیاری از پف کردگی ها و نفخ ها موقت و بی خطر هستند اما اگر همواره چنین حالتی دارید با پزشک صحبت کنید.
reza بازدید : 39 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (19)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره ها نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با مردم انتخاب کرده اند و با داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.
reza بازدید : 58 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

ده سال حبس برای خواننده زیرزمینی

جعفری دولت‌آبادی اعلام کرد: به موجب حکم صادره از محاکم تهران، یکی از خوانندگان زیرزمینی به ده سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شده که با توجه به اعلام گذشت یکی از شکات، یک دوم مجازات حبس تعلیق گردیده است.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 14129
reza بازدید : 68 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)

شکست عشقی های هالیوودی در سال 2016

یکی از مهم ترین جنبه های دنیای سوپراستارها که مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد، زندگی خصوصی و شخصی آنهاست. سال 2016 تنها سال عشق و ازدواج های ماندگار میان ستارگان هالیوود نیست بلکه زوج های زیادی عشق شان به پایان رسید و از هم جدا شدند. در اینجا برخی از شکست عشقی های ستاره های هالیوود را در سال 2016 برایتان آورده ایم.
reza بازدید : 151 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)

مصرف این مواد غذایی کم رویی شما را درمان میکند

تاثیر مواد غذایی بر سلامت جسم آن‌قدر بدیهی است که نیاز به توضیح ندارد. اما رژیم غذایی بر سلامت روانی افراد هم تاثیرگذار است. یافته‌های تحقیق‌های اخیر حاکی از آن است که خوردن غذاهای تخمیری علائم اضطراب اجتماعی را تا حدود قابل توجهی کاهش می‌دهد.
reza بازدید : 124 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)

در دهه سوم زندگی تان اینطوری زندگی کنید

بر اساس باور بسیاری، دهه‌ی بیست زندگی انسان تکرارنشدنی است. ۲۰ تا ۳۰ سالگی زمانی است که در آن روند کلی زندگی بسیاری از ما تعیین می‌شود. مسلما تصمیم‌هایی که می‌گیریم و کارهایی که انجام می‌دهیم نیز در شکل‌گیری این روند موثر هستند.
reza بازدید : 52 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)

مرد مارخور رشتی محکوم شد

رییس اداره محیط زیست شهرستان رشت گفت:مردی که در خرداد ماه به دلیل آزار و خوردن یک مار توسط ماموران حفاظت محیط زیست دستگیر شده بود به شلاق و همکاری در حفاظت از محیط زیست محکوم شد.
reza بازدید : 52 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)

این کوچولوهای زیبا به درد تولد می خورند

پاته لوبیا و سیب زمینی بسیار سریع آماده می شود و تا 2 روز قابل نگهداری در فریزر است. آن را روی نان تست کوچک، نان برشته ی ملبا یا سبزیجات خام سرو می نمایند.
reza بازدید : 43 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)

10 درمان‌ قرون وسطایی که همچنان رایج هستند

در دنیای مُد معمولا مدل‌های قدیمی دوباره قابل استفاده می‌شوند، اما این امر در حوزه پزشکی که بطور مستمر به دنبال کشف و استفاده از فناوری‌های مدرن‌ و روش‌های پیشرفته‌تر برای بهبود سلامت مردم است، همیشه رایج نیست.
reza بازدید : 86 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)

دکوراسیون منزل افراد مشهور: جنیفر لارنس

Jennifer Shrader Lawrence، زاده ی ۱۵ آگوست ۱۹۹۰، بازیگر معروف آمریکایی است که در سن ۱۴ سالگی در یک مرکز استعداد یابی واقع در نیویورک مورد توجه قرار گرفت. در این قسمت می خواهیم به بررسی دکوراسیون داخلی خانه ی ۸ میلیون دلاری او که در بِورلی هیلز قرار دارد بپردازیم.
reza بازدید : 78 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)

دکوراسیون بنفش، حال‌تان را خوب می کند!

تصور کنید خاطراتی ناخوشایند از فضای خانه‌تان دارید که شما را افسرده می‌کنند؛ وسایل خانه و اسباب و لوازم منزل می‌توانند حجم زیادی انرژی‌ منفی را در خود نگه دارند و آن حجم بالای انرژی منفی را به صاحبان خانه و زندگی روزانه‌شان انتقال دهند.
reza بازدید : 61 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)

7 رونمایی مهم کنفرانس اپل؛ آیفون 7 بالاخره آمد

دیشب اپل در کنفرانس اختصاصی خود از آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس رونمایی کرد و ارتقاهایی برای شماری دیگر سرویس‌ها و گجت‌های دیگر خود ارائه کرد. در این مقاله قصد داریم نگاهی به ۷ رونمایی دیشب اپل داشته باشیم.
reza بازدید : 52 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)

زنان HIV، قربانی همسران!

«هرساله به تعداد زنان مبتلا به ایدز افزوده می شود و طی یکی دو سال اخیر شمار زنان مبتلا به ایدز در کشورمان تا 10 برابر افزایش پیدا کرده است. بنابراین طی سال های آینده تعداد زنانی که مبتلا به ایدز خواهندشد افزایش پیدا می کند، چرا که اکنون راه انتقال این بیماری تماس جنسی است.»
reza بازدید : 64 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)

ضرر هنگفت عربستان از لغو سفر ایرانیان به حج

بنا بر آمار اعلام شده از سوی سازمان حج و زیارت؛ هر زائر ایرانی که به حج تمتع یا عمره می رود، دست کم بالغ بر ۲ میلیون تومان صرف خرید سوغات یا تبرکات کند، مجموع ۸۵۰ هزار زائر ایرانی بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان نیز اینگونه به اقتصاد عربستان تزریق می‌کنند. عربستان به دلیل قطع ارتباط با ایران، سالانه بالغ بر ۸۵۰ میلیون دلار به طور مستقیم و بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار به طور غیر مستقیم زیان مالی متحمل می شود.
reza بازدید : 62 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)

رویای خوشمزه ای به نام «کونفه»

می توان به آن باقلوای ثانویهگفت. طرفداران زیادی در اکثر کشورهای خاورمیانه دارد و در مدل های مختلف تهیه میشود. در ایران هم مدل رولی آن عرضه میشود اما تفاوت در رشته های باریک و سوزنی شکلی است که در تهیه این شیرینی لذیذ مصرف میشود.
reza بازدید : 44 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)

دانستنی‌ های جالب (1)

در زندگی همه ما پیش آمده که برخی اصطلاحات را بدون دانستن ریشه و وجه تسمیه اش بکار ببریم و یا یک رسم و آداب خاص را به صرف تقلید از پیشینیان خود، بدون اینکه بدانیم چیست و از کجا آمده انجام داده باشیم.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 754
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 214
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 12,049
  • بازدید کلی : 83,518